DODACÍ PODMÍNKY
Zboží, které je skladem bude expedováno do 24 hodin od přijetí objednávky.
Pro zboží, které není skladem platí informativní dodací lhůta uvedená v podrobném
popisu položky. Tato dodací lhůta není závazná! Jelikož se u některých výrobců nebo
našich dodavatelů stává, že ani oni nemají požadovanou položku skladem,
čeká se až se položka vyrobí. V tomto případě budeme zákazníka informovat
emailem nebo telefonicky o přesném dodání zboží.
POŠTOVNÉ A BALNÉ
Zboží Vám bude zasláno přepravní firmou PPL- Professional Parcel Logistic,
nebo po telefonické domluvě si jej můžete vyzvednout osobně na naší firmě ve Frýdku-Místku.
Také při vytváření objednávky můžete využí službu PPL Parcel Shop (odběrné místo)
Je to služba, kde si můžete zásilku nechat zaslat ve Vašem regionu a vyzvednout si ji jako na poště.
Dodáváme zboží do ČR a SK. Po domluvě celá EU. Cena poštovného a balného se vypočítává
podle váhy zboží, proto zde není vypsána cena za poštovné a balné. Přesnou cenu poštovného
a balného zjistíte v okamžiku, kdy jste vložili zboží do nákupního košíku, a kde po nastavení
patřičných kritérií (stát dodání, platba dobírkou, atd.) Vám bude vypočtena cena za poštovné
a balné.
V 95% případů je cena za poštovné:
ČR 130,-Kč s DPH + dobírka 35,-Kč s DPH
SK 350,-Kč s DPH + dobírka 35,-Kč s DPH
Poštovné ZDARMA pro ČR při nákupu nad 10000,- Kč, ZDARMA pro SK je při nákupu nad 15000,-Kč
!!!POZOR DŮLEŽITÉ!!!
Jakmile Vám zásilková služba přiveze balík, je NUTNÉ zkontrolovat stav balíku. Pokud je jakkoliv poškozen nebo zdeformován, můžete jej převzít, ale musíte s řidičem sepsat protokol o poškození balíku. Řidič zásilkové služby PPL je povinen tento protokol sepsat. Pokud po otevření balíku zjistíte mechanické poškození zboží, kontaktujte zásilkovou službu nebo naši firmu, zajistíme další postup reklamace. V případě nedodržení tohoto postupu nebude brán zřetel na poškození zboží přepravní firmou a následné reklamace nebudou vyřízeny.